Super bitch warrior mode.

Jesus, imorgon kväll börjar resan! Jag är medveten om att jag ska resa på så sätt att jag måste packa, flytta Cookies till Amon och Jenny, vattna blommorna och sånt, men jag har forfarande inte fattat att jag faktiskt ska till USA! Jag blir nästan irriterad på mig själv, haha. Men jag är taggad till tusen, att få göra den här resan med min familj kommer bli så himla roligt! Jag och Fanny blir ett par, Fia och Oskar ett par och pappa och Marlene blir ett par. Jag, Fia, Fanny och Oskar sättar oss i en bil och kör ner till Arlanda imorgon kväll och sen sätter vi oss på två olika plan för att ta oss till San Antonio, haha. Pappa och Marlene åker på söndag och vi kommer att mötas upp i Nashville nästa vecka. Efter ca en vecka i Nashville delar vi eventuellt på oss igen, pappa och Marlene har en lite "öppnare" resa än vi har, vi har planerat lite mer, och vi får också tillskott i form av Anna och Karl (Fia och Anna gick i samma klass när Fia pluggade i Göteborg) nästa måndag. De kommer alltså följa med till Smokey Mountains och vidare ner till New Orleans.
Men även om jag reser bort så försvinner inte vardagen för det, jag kommer ta med mig matteboken till USA och räkna så mycket matte som möjligt och jag har nu faktiskt blivit antagen till fler kurser och kommer kunna få fullt CSN! Det blev en nybörjarkurs i tyska på 7.5 hp, jag kommer ju missa lite av den nu när jag åker och jag vet inte hur mycket den kommer krocka med mina baskurslektioner, men jag är ju inte helt lost när det kommer till tyska så förhoppningsvis går det bra. Jag har ju läst tyska tyska förut men inte på gymnasiet så officiellt har jag inte läst det. Det enda negativa är att jag måste införskaffa ännu mer kursliteratur, haha.
Nej, nu ska jag börja lägga undan all ren tvätt sen igår och kanske börja packa lite! Eller räkna lite matte kanske, fick min mattebok igår!
Crows
 

Kommentarer
Postat av: frida

Saknar dig redan! :'<

Svar: Haha, mongo <3
Klara Jasmin

2014-09-10 @ 18:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback