God. This is the loneliest place I've ever been and I lived in a tree for eight months.

Hej och hå, tiden går undan när man har roligt! I fredags jobbade jag på surf igen och det blev en längre dag då det var mycket att göra, plus att hästarna hade sovit inne så de skulle ut på morgonen vilket tar längre tid än man kan tro! Sen skulle bara ponnyerna in på eftermiddagen så vi ledde i dem istället för att släppa alla hästar som man gör i vanliga fall. Jag klagar i alla fall inte, det blir mer pengar på kontot, haha. Sen har jag även varit i stallet hela helgen eftersom det varit ponnyhopptävlingar och jag hjälpte till i sekretariatet. Vi hade inte SuperEva med oss denna gång, men jag, Ulrika och Eva L gjorde ett bra jobb! Jag tabbade mig en del med lagklassen för jag missförstod instruktionen men det löste sig. När tävlingen var över stämde även ekonomin så det var ju skönt! Det enda var att vi råkade ge tre ekipage placering fast de inte skulle ha det, haha. På lördagen skrittade jag Fluxan i ridhuset och igår ledde jag henne bara, i fredags glömde jag helt bort det vilket är ett klart tecken på att jag var trött, haha. När glömmer man bort att man får rida? Idag fick hon vila igen men imorgon tror jag att jag rider igen. Eller leder henne, beror på hur jag ligger till i tid.
Mitt inköp som jag pratade om sist blev inte av idag för jag får pengar först imorgon men det blir i alla fall av. Jag ska äääääntligen köpa en ny kamera! Jag har velat köpa en ny i flera år och nu blir det äntligen äntligen av! Tyvärr blev det ju efter hopptävlingen men i tid för USA och även för min brors bröllop! Det blir en Canon EOS 7D och jag har redan beställt den så det är bara att åka till Cyberphoto och hämta ut den imorgon! Så jävla peppad! Dessutom gick Fanny med på att köpa min gamla kamera så jag kan faktiskt känna att jag har råd med en ny. Den kostar även 3000kr mindre än i vanliga fall så ja. Helt klart värt det!
På onsdag åker jag alltså till Malmö för att Toft och Anna ska gifta sig, det kommer bli så otroligt roligt! Jag älskar bröllop och det faktum att det är min bror som gifter sig gör det hela bara ännu bättre, jag är sjukt peppad! Det jobbiga är bara att just den klänningen jag tänkte ha på bröllopet är den enda klänningen jag inte kan hitta.. Hur?! Jag får riva ut alla mina käder, igen, och se om jag kan hitta den.
Tog nästan inga bilder den här gången men här är några i alla fall
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback