You're still hot. I mean you're a horrible person, but you're hot as hell.

Äntligen i Malmö! Tågresan gick bra men det är aldrig kul att åka tåg i 12 timmar, haha. Jag lyckades faktiskt sova i princip hela vägen till Stockholm men det var ju såklart ingen djupsömn direkt, jag vaknade till och med av mina egna snarkningar, hahaha! Jag har alltså varit supertrött ända sen jag kom hit och har inte direkt gjort något, typ slötittat på tv och hakat på lite när Anna och Åsa gått igenom bröllopsplanerarna. Nu sitter jag i soffan och Amon tittar på fotboll, jag fick även höra att Benny till och med är på plats, medan jag skriver detta på deras padda. Jag är ju egentligen anti Apple men just en iPad skulle jag faktiskt kunna tänka mig att ha. Men det är ju i så fall långt in i framtiden.
Imorgon blir det en runda på stan, jag måste köpa strumpbyxor på H&M, köpa små prydnadsrosor på Panduro och göra mitt bästa att inte shoppa upp vartenda öre på TGR, haha.
Arkivbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback