As long as you are with me, there's no place I'd rather be.

Just hemkommen från stallet för femte dagen i rad, och i ytterligare fem dagar kommer ska jag dit varje dag! Jag for ut och började med att borsta Fluxan ordentligt och hon var såå kelig! I vanliga fall kan hon vara ganska sur när man ryktar henne men nu stod hon bara och njöt, hon var supergosig och verkade verkligen trivas med att få bli ompysslad igen. Vi skrittade ut i tio minuter och man hinner verkligen inte så långt på den tiden, haha, jag startade en timer på 5 minuter när jag började och vände när den ringde. Hann knappt ut från Surf kändes det som, haha.
Efter jag ställt tillbaka Fluxan i boxen igen och borstat av henne så gick jag med Emmeli på två ponnylektioner, på den andra fick jag även agera lite ridlärare när jag och Emmeli stod på varsinn sida av fyrkanten medan eleverna red en övning. Så nu kan jag vara vikarie vilket känns kul! Jag orkade inte stanna på kombigruppens lektion på storhäst för imorgon ska jag jobba i stallet på morgonen och jag är dålig på att gå direkt i säng när jag kommer hem, haha. Jag måste hinna se åtminstone ett serieavsnitt och om jag skulle stannat hade jag knappt varit hemma än.
Tog en bild i stugan på åskvädret som låg ute över havet förra veckan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback