You don't get that fat eating coconut!

Åh vilket underbart väder det varit idag! Även om det varit minusgrader hela dagen så har solen värmt jättemycket och det har faktiskt smält lite idag! Jag var just ute på balkongen och petat ner en massa istappar från balkongtaket, haha. Helt meningslöst eftersom de troligen kommer komma nya men det var oväntat tillfredsställande, haha.
Stallbesöket gick väldigt bra idag, det var en väldigt fin häst om än lite ofokuserad, haha. Det ska tydligen komma ut två andra och provrida också, men vi sa att vi kanske skulle rida ut tillsammans nästa vecka någon dag eftersom det är det hon vill ha hjälp med och han kan tydligen bli lite tokig i skogen, haha. Men han var väldigt fin på banan så länge han var koncentrerad och otroligt söt!
När jag kom hem bestämde jag mig för att vara ambitiös och laga riktig mat. Jag visste att jag hade köttfärs i frysen men pastan var slut så jag gjorde pizza! Hittade ett jätteenkelt och bra recept på pizzadeg med jäst sist jag gjorde pizza och även om man måste vänta medan degen jäser så blir det så sjuukt gott! Dock är det väldigt svårt att sluta äta när det är så gott, haha, så nu är jag extremt mätt. Totally worth it!
Åh, imorgon är det hockey! Jag är så sjukt peppad! Jag blev jättebesviken när jag kom på att det inte var fredag idag, haha. Jag som trodde jag skulle få åka på hockey idag.. Jaja, lika bra att sprida ut det trevliga så får man ha roligt oftare, haha.
Hahaha, alltså, jag kan inte släppa den här bilden! Så sjukt ful! I love it!

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha riktigt härlig bild! :)
Btw kika gärna in hos oss på Team SJ - fyra hoppryttare på storhäst!
Kramar :)

2013-03-09 @ 14:42:19
URL: http://teamshowjumper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback