It was ugly, but I did it!

Hockey hockey hockey! Det blev aldrig någon promenad idag tyvärr, jag var alldeles för upptagen med att fixa mina superfina Löven-naglar haha. Jag har egentligen inte rätt nyans av grönt men jag har två olika som kompleterar varandra rätt bra, det är inte helt rätt men close enough! Problemet nu är egentligen inte färgen utan tjockleken, hahaha, jag har varit tvungen att måla så många lager för att färgen ska täcka och även om jag har varit duktig och bara råkat sabba en nagel så är de fortfarande... Tryckkänsliga, haha. De ser bra ut, men om man trycker på dem blir det härliga fingeravtrycks-märken på dem. Får se hur de hanterar att ta sig igenom jackärmar och dragkedjeklädda ficköppningar. Jaja, tanken som räknas, ikväll ska vi heja Löven till tre poäng! Jag är otroligt nervös eftersom vi förlorade borta mot Vita Hästen i fredags men vi har vunnit hemma mot både Huddinge och Karlskrona så förhoppningsvis så vinner vi även denna hemmamatch! Jag längtar i alla fall, jag älskar att gå på hockey, hahaha, men det är helt klart skräckblandad förtjusning!
Åh, nu börjar jag bli toknervös, jag vet inte vad jag ska skriva längre, hahaha, jag måste nog göra mig redo att åka nu i alla fall, mamma kommer och hämtar upp mig och så ska vi hem till Fanny först, så bye bye! Och heja Löven!
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Känner igen det där med skräckblandad förtjusning när det gäller hockey :P Hoppas ni får/haft roligt! :)

Svar: Det var en riktig rysare, men vi vann till slut så man kan nog sammanfatta det som roligt ändå ;)
Klara Jasmin

2013-03-25 @ 20:15:41
URL: http://fawila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback