I don't know what we were thinking

Det är dagar som dessa som jag verkligen märker hur liten min telefon är, det går ganska långsamt att skriva på den, haha. Jag har i alla fall inget internet och det tog mig flera timmar att förstå varför: räkningen skulle ha varit betald i lördags men eftersom jag inte fått några pengar än så har det varit lite svårt att betala några räkningar alls... Det är inte lätt att ens pengar ligger i någon annans händer, men det här blir sista gången på förhoppningsvis vääldigt länge! I augusti får jag min första lön och efter det rullar pengarna förhoppningsvis in på eget behåg! Lönen jag får nu i augusti lär inte vara så stor men i fredags var i alla fall sista gången jag behövde söka pengar! Det känns väldigt bra måste jag säga, särskilt eftersom jag trivs väldigt bra på mitt jobb och förutsatt att de behöver folk så kommer jag förhoppningsvis jobba kvar där ett bra tag. Jag kommer då aldrig att säga upp mig, slutar jag så kommer det vara när jag blir varslad, hahaha.Nej, det får bli ett kort inlägg idag, jag är redan less på att knappa på telefonen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fin header! Och hoppas du får behålla ditt jobb så att allting kan rulla på som vanligt :)

2013-08-09 @ 10:09:50
URL: http://narkeryttarna.blogg.se
Postat av: ina

Gud vilken fin blogg du har! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Klara Jasmin

2013-08-16 @ 13:54:50
URL: http://hagstrominas.blogg.se
Postat av: Frida

Kmr du imorgon? :)

2013-08-26 @ 11:19:55
Postat av: Evelina

Sv; jaa hhahaha! vi har planerat att baka fika och äta på våra klassråd :)

Svar: Haha, nice!
Klara Jasmin

2013-09-05 @ 09:49:32
URL: http://stallfemman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback