I am the ball, my thoughts are its thoughts, its holes are my holes.

Jag hann bara hänga hemma hos Amon ett tag, men det var trevligt ändå. Jag och Ester tittade på Teletubbies en stund, sen kom mamma och även Fanny. När Amon och Juni kom hem igen så tog jag och Fanny mammas bil och hämtade upp Fia innan vi for till Maxi och handlade. Massa bakrelaterade grejer fick jag med mig hem och även 27 paket lättdryck, hahaha. När jag kom hem blev jag alldeles mosig i huvudet och var tvungen att titta på lite tv-serier, haha, sen började jag baka. Jag har gjort en kladdkaka och just nu står en morotskaka i ugnen. Jag vet inte hur mycket mer jag hinner/orkar baka ikväll, men det som är kvar att göras är tårtbotten, cookies och kanske chokladbollar. Sen ska Fanny göra bullar och pizza imorgon och mamma ska göra pita som sagt. Jag peppar på att gå upp flera kilo imorgon, hahaha. Men det ska sen jobbas bort med mockning, sopning, krattning, ridning, och såklart träning på Iksu! Men det får bli från och med onsdag, haha.
Nej nu kanske jag ska ta och göra... Nånting mer som innehåller socker, moahahaha!

Jag måste bara säga att jag tycker att den här killen är sjukt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback