Well, yesterday I was smoking again, today I'm smoking still.

Jag hade jättesvårt att somna igår också men när jag väl somnat så sov jag åtminstone bättre än tidigare så jag vet inte om jag kan skylla det på biverkningarna eller inte. Jag hade lika svårt att kliva upp imorse som vanligt, jag snoozade i sömnen och låg kvar flera timmar innan jag faktiskt tog mig upp. Jag tror inte jag får snooza längre, jag måste nog börja kliva upp på en gång. Om det går, haha.
Igår for ju jag, Fia, Fanny och mamma till Ersboda där vi började på Piias Loppis, en liten second hand butik, där vi faktiskt blev kvar ganska länge. Jag hittade två klänningar, två fotoramar, ett litet eiffeltorn, två små knallrosa baljor/krukor, en kylskåpsmagnet (ett litet mjukisdjur med en magnet i varje ben, det var en häst) och en nyckelring som är en liten räv. Efter det for vi vidare till Röda Korset där jag hittade 10 vinglas, en liten karaff, salladsbestick, en till JÄTTEFIN tavelram, ett diskställ och original The Sims (som jag dock inte vet om det fungerar på min dator eller inte). Allt detta för under 300kr! Second Hand is the shit! Jag hittade dock inga mattor så det får jag fortsätta att leta efter, men i övrigt är jag mycket nöjd.
Om en timme måste jag gå iväg till universitetet och innan dess borde jag läsa igenom häftet lite men jag orkar inte! Jag vill titta på Alphas (en ny tv-serie) och inte behöva tänka, hahaha. Okej, det är inte sant. Jag vill titta på Alphas samtidigt som jag tittar på hästar på hästnet. Åh vad jag önskar att jag vore rik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback