Look at this clown. Just because he's got a bigger boat he thinks he can take up the whole river. Who names his boat Coast Guard anyway?

Det blev ingen ridning för min del igår för alla i gruppen dök upp, det brukar tydligen aldrig hända så det var helt enkelt inte meningen att jag skulle rida igår, hahaha. Det var rätt mysigt att vara i stallet i alla fall, jag agerade hjälpreda till Rebecka med att bygga och höja hinder och så filmade jag de som red. Jag får nog rida Wendy imorgon så en sista gång blir det nog i alla fall.
När jag kom hem kom Fia och Fanny över och vi fixade middag: hamburgare! Gud var gott det är med "hemmagjorda" hamburgare alltså, mycket godare än de man köper på tex Max eller Frasses. Efter det blev det fruktsallad, kladdkaka och milkshake till filmen vi skulle ha sett i lördags: HappyThankYouMorePlease (Kärlek i New York) och den var tyvärr väldigt dålig. Den är skriven och regisserad av Joch Radnor (Ted i How I Met Your Mother) som även spelar huvudrollen och jag blev väldigt besviken. Den hade potential, den började bra, men den hade som inget riktigt sammanhang och ja.. Nä. Den var inte bra i alla fall.
Imorse råkade jag försova mig, men jag sov så himla dåligt hela natten så det kändes nästan skönt. Jag undrar ifall det är biverkningarna som börjat kicka in, jag brukar inte sova så dåligt så ofta i vanliga fall. Det sugiga är dock att även om jag sover dåligt på natten kan jag tydligen fortsätta sova på morgonen/dagen som förut, haha. Kan jag inte bara få sova på natten och vakna och kliva upp pigg på morgonen? Jaja, det kanske kommer.
Idag ska jag, Fia, Fanny och mamma åka till Ersboda och.. Jag vet inte exakt vad vi ska göra, men jag är peppad på att gå på Myrorna och Röda Korset i alla fall, jag vill hitta fler mattor, tavelramar och lampor, dessutom kan mina kökslådor och -skåp behövas fyllas på lite. Dock slutar inte Fia förrän halv fyra så det är ju ett tag kvar, men ja. Jag har ju mitt första mål mat att se fram emot innan dess, haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback