Anything I can do to help? I'm pretty courtroom savvy. I mean, I haven't seen every episode of 'Law & Order.' Just, like 400 of them.

Jag kan gå! Det gör bara lite ont och jag kan resa mig upp och sätta/lägga mig ner utan att jag dör på köpet, haha. Så det blir definitivt ridning ikväll! Eventuellt gör det ont att skumpa på en häst, haha, men det är det lättridning är till för, hahaha.
Jag kan inte förstå att det är torsdag idag, och att det snart är maj och att jag ska till Uppsala imorgon! Just nu är det mulet och halvdimmigt ute, det finns fortfarande snö på marken, jag hoppas det blir bättre i Uppsala. Enligt Smhi idag så ska det vara rätt mycket sol när jag är nere, så jag hoppas det inte vänder tillbaka till regn som de sagt tidigare. Dock kan temperaturen gärna få stiga lite, förra veckan sa de att det skulle vara över 20°C men nu är det nere på 12-15°C. Vilket i och för sig inte är fy skam när det samtidigt är sol, och väldigt mycket varmare än här, haha.
Åh, jag har ångest. Jag betalade alla mina räkningar igår, inklusive bussresan till och från Uppsala och anmälningsavgiften till SAM och efter det hade jag väldigt lite pengar kvar. Så nu är det här med SAM, jag vill jättegärna åka för det verkar verkligen jätteroligt, men hur ska jag ha råd att leva i Uppsala? Resten av månaden? Och hur ska jag ha råd att åka tillbaka till Uppsala om två veckor? Ska jag åka? Åh, jag kan inte bestämma mig! Jag funderade på att låna av t.ex min bror och betala tillbaka när jag får skatteåterbäringen, men jag kommer behöva de pengarna då också om jag ska ha råd med Stockholmsresan och Tom Petty. Och sen Peace & Love.. Jävlar vad less jag är på att ligga konstant back. Kan någon snälla säga åt mig vad jag ska göra för jag vet verkligen inte själv.

Åh, imorgon är jag i Uppsala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback