That is so cruel! Why? Why would a parent name their child Bethel?!

Jag drömde en massa konstiga saker inatt, om skolan och tenter och Eddie Izzard. Eddie Izzard-biten var rätt kul, han skulle ha en föreställning i stan och han bodde hos oss (Jag bodde visst hemma) innan föreställningen. Han hade låtsasboobs och en jätekul keps som han silvertejpat.
Jag drömde även att univseritetet och waldorfskolan satt ihop, väldigt intressant. Jag drömde att jag fick tillbaka en tenta som jag fått godkänt på, att Nina jobbade på skolan (då var det mest waldorf) och att större delar av Harry Potter-skådespelarna hängde runt där och lagade mat. Det var även en skitsnygg kille där som tyvärr inte finns på riktigt. Jag skulle inte haft något emot att sitta och titta på honom hela dagarna, hehe. Eller vem vet, han kanske visst finns bara att jag inte sett honom än? (Jag måste ju erkänna att jag fortfarande ser folk jag inte känner igen på föreläsningarna. Hectos-gänget i sig är nästan för många så att 12 insparksmoment inte är nog för att lära sig allas ansikten. Och då har vi både Tuff och Smisk kvar!)
Jag hade inte tänkt sova så länge som jag gjorde eftersom jag faktiskt gick och la mig rätt tidigt igår, men drömmarna lockade långt mycket mer än tentaplugg så det var inte ett svårt val att trycka på znoose om och om igen.

Jag blir bara mer och mer sugen på att slänga min dator i golvet. Igår hade jag laddat hela Harry Potter 7 del 2 och hela Crazy Stupid Love när datorn får för sig att häga sig så att jag fick starta om den och ladda om allt igen. Eftersom det tar rätt lång tid att ladda, och man bara kan ladda en i taget, så tittade jag på Pirates Of The Caribbean - On Stranger Tides istället så fick både del 1 och 2, plus Crazy Stupid Love, ladda till idag. Men nu kan jag inte öppna det förbannade firefoz-fönstret! Jag kommer vara tvungen att ladda om allt IGEN om jag vill se de här filmerna!
Kissdator.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback