Står med samma cigarett som om jag var Oscar Linnros

Jag plockar lite här, jag plockar lite där men i det stora hela händer det inte så mycket. Vill ingen komma hit och hålla mig sällskap? Det blir mycket roligare då. Jag gav mig även på att försöka laga mina favorit partyskor med hjälp av häftapparaten men det gick sådär. Teoretiskt sett var det en klockren idé, men klamrarna är så svaga att de släppte när jag försökte ta på mig skon. Jag borde alltså försöka med en häftpistol istället, hahaha. Eller bara superlimma lite också, det kan fungera! Jag måste bara ha superlim... Någon som har som vill komma hit och hälsa på? (Förövrigt är tydligen "superlimma" ett ord men inte "superlim" i firefox's ordbok)
Jag håller på att bli tokig på det här jävla mörkret ute! Det känns smått frustrerande eftersom det precis har börjat. Det känns som att klockan är typ fyra timmar mer än vad den är vilket gör att jag helst bara vill titta på vänner och sova hela tiden. Men nej nej, klockan är inte ens halv åtta! Jaja, det är väl bara att vänja sig, det kommer ju ta ett bra tag innan det blir ljust igen.
Nej, nu ska jag gå hem till min syster och äta kakor och spela yatzy!



Kommentarer
Postat av: evelina

sv; tyvärr så lyckades vi sälja alla kakburkar men hoppas du klarar dig utan kakor :) ;)

2011-11-02 @ 22:16:55
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback