Because she's all bitter now that she lost the weight and it turns out she doesn't have a pretty face

Gud vad jag är dålig på att göra det jag behöver göra, men jag är då en hejare på att laga mat! Bara så ni vet! Hahaha. Jag är även riktigt bra på att hitta bra tv-serier vilket för det mesta är awesome, det är bara det att det blir väldigt svårt att plugga. Dessutom är det väldigt frusktrerande när avsnitt tar slut, haha. Idag t.ex så jag har fått se jättebra avsnitt av Pan Am, Dexter, Desperate Housewives och Once Upon A Time. Dock kommer bara Dexter och Once Upon A Time nästa vecka så jag vet inte hur länge jag måste vänta innan jag vet hur det gick i de andra två. Båda slutscenerna invorlverade revolvrar så det var mycket spännande!
Imorgon har vi seminarium och jag är väldigt orolig att jag ska försova mig. Jag är även lite orolig inför praktiken på onsdag eftersom min LLU (lokala lärarutbildaren) inte svarat på mina mail så jag vet inte när jag ska vara där! Jaja, det är en dag kvar så med lite tur kanske jag får tag på henne imorgon. Eller ja, jag måste!
Jag står med på ARKUMs (ridförening på universitetet) maillista och fick mail idag om att det är hoppning den här veckan, det dumma är bara det att det är på torsdagar så jag kommer typ aldrig kunna åka. Men det vore väldigt roligt eftersom det är på Hippo och jag aldrig ridit där. Ridlektionen börjar halv fem så jag skulle hinna innan min egen ridning, men då måste mamma såklart vara med på att orka hämta mig på ena sidan stan för att skjutsa mig till andra. Sen vet jag inte alls hur det är den här veckan eftersom jag har praktiken då, så jag antar att det får vänta till en annan gång. Jag har ju min egna ridning och den är inte så pjåkig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback