Oh, I can't talk to that girl, sh-sh-she makes my studder come back

Katja och Daniel står i köket och gör spenat och fetaost paj till middag medan jag sitter här och slappar. Jag känner mig lite kass som inte hjälper till, men jag har som ursäkt att vi aldrig skulle rymmas tre pers där inne, jag har jet-lag från tåget och jag är bara allmänt lat och trött men jag tänkte att jag kan diska sen eller något, haha.
Jag tänker åka på Ikea imorgon, jag är riktigt taggad faktiskt. Det är något med det där varuhuset, jag tror jag är lite smygkär i det, haha. Väl i Fyrislund tänkte jag dra en sväng på Hööks också, visst jag har inga pengar att köpa något men jag kan ju i alla fall prova saker och se om de passar, sen kan man önska sig det i födelsedagspresent!
Det var just reklam för Cougar Town på tv, men det kommer först i mars. Det gör inget dock för vi hittade det på tvshack där man kan streama det! Så det lär jag och Katja roa oss med ikväll när Daniel drar iväg och går på lina. Jag var faktiskt lite smygsugen på att dra och titta på, men som Katja sa: "Det är långt bort, det är kallt och det är roligt att titta på i typ 5 minuter" så det blir nog inge av. Känns dumt att hänga med och titta på själv, för jag skulle ju misslyckas totalt om jag skulle försöka gå på lina själv, haha. Om han gör det imorgon också kanske man kan gå då.
Det är inget direkt kalasväder här, det snöade hela vägen från Umeå och ner men det gör inget. Kanske att det blir fint väder imorgon.
Det kommer bli lite knapert med bilder när jag är här, men det kommer upp från resan när jag kommer hem, troligen på måndag! Men google-bilder kan ni få i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback