Noone's gonna love you more than I do

Den där dumma känslan i magen vägrar försvinna, inte för igår utan för det som hände för nästan två veckor sen. Jag antar att det är det i alla fall, för när jag tänker på gårdagen känns det inget speciellt så jag tror det är det andra. Det finns väl dock inte så mycket jag kan göra åt saken, utan det är bara att vänta som gäller. Mitt lilla muntra-upp projekt var en bra idé i alla fall tror jag, det verkar ha uppskattats.
Jag funderar på att åka ner till Uppsala i veckan. Om jag ändå ska ner till Märsta, och om jag ändå är arbetslös förlorar jag inget på det. Eller ja, mina sista pengar som jag tänkt spara till Malmöresan ryker ju, men jag tror att det är värt det. I så fall åker jag nog ner till Uppsala på onsdag eller torsdag och så åker jag till Märsta och går på spelning på lördag, sen hem på söndag. Det skulle vara skönt att spendera lite tid med Katja Kaj och Daniel, jag saknar dem oerhört mycket. Om det bara varit lite billigare att åka till Mexico hade jag inte tvekat på att hälsa på Nina, jag saknar henne som bara den! Hon har varit borta i fem månader nu och det är fyra månader kvar innan hon kommer hem, det är låååång tid. Jag mår alltid lite bättre när hon är i Umeå, och att åtminstone ha henne i Stockholm skulle vara att föredra, då skulle jag i alla fall kunna hälsa på henne. Men ja.. Med tanke på att de här fem månaderna ändå har gått ganska fort så klarar jag nog fyra till.
Jag tar nu en liten paus från Eureka med veckans Grey's Anatomy och Private Practice samt de Skins avsnitt som släppts de senaste veckorna. Jag visste faktiskt inte att det börjat igen, så det blir lite roligt! Jag funderar även på att titta på Lost, men jag oroar mig mycket för hur det kommer få mig att reagera. Det är längesen jag såg det och den tiden i mitt liv är förbi, jag vet inte om jag vill återuppleva det. 17 avsnitt såg jag i rad dagen efter jag slog sönder min näsa, men å andra sidan vände mitt liv till det bättre mindre än en vecka senare... Men ja, ikväll tror jag inte att det är en bra idé. Kanske imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback