When you're in black slacks with accentuating off-white pinstripes, everything goes according to plan

Ridningen igår gick så sjukt mycket bättre än förra veckan och det var jättekul. Dessutom var vi bara fem stycken vilket också kändes väldigt bra, men jag förstår inte var alla var. Jag hade i alla fall Wendy igen och vi kom mycket bättre överrens den här gången. Hon går som vanligt emot innerskänkeln men det spelade inte lika stor roll i gårdagens övning. Jag kände mig i alla fall mycket säkrare och vi hade ett mycket bättre samspel än förra veckan. Jag hade velat rida Ryza men Camilla säger att det inte är någon sport, haha. Nä men efter igår tycker jag om Wendy igen, hahaha.

Idag har jag varit in till stan och gjort lite bra saker. Först gick jag på ungdomsmottagningen och fick ett recept på Diklofenak, även kallad monsterpiller. Jag hoppas de fungerar! Sen gick jag till Folkets Hus för att skriva på ett anställningsavtal men Åsa var inte där så jag återvände efter en timme med näsan i Angus, Thongs and Full-Frontal Snogging inne på biblan (som jag sen var tvungen att låna med mig). Efter det fick jag kila ner till Äpplet och hämta Lisa för att kunna fixa ett nyckelkort så det har jag också nu!
Just nu sitter jag och tittar på The Boat That Rocked vilket är en av världshistoriens bästa filmer. Jag rekommenderar den starkt till ALLA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback