Hello my treacherous friends, and thank you for joining me here tonight

Nu är jag trött, riktigt trött. Men det är väl egentligen inte så konstigt eftersom jag somnade efter fyra någon gång och klev upp kvart i elva. Det tycker jag dock var ganska strongt gjort eftersom jag valde det själv! Hoppas jag kan göra så imorgon också! Då måste jag upp ännu tidigare för vi har 70%-seminarium på PA100 lektionen. Känns lite sorgligt att jag bara skrivit ca två sidor, och egentligen är det typ bara en halv sida, men jag har så många mellanrum. Heja mig, jag får IG i ännu en kurs!
Jag ska söka till Modefabriken på Malmö Folkhögskola. Mest på skoj, man behöver ju inte bestämma sig än. Sen kommer man ju säkert inte in heller, men ja, en kul grej. Jag behöver någon kul grej tror jag. Typ ett jobb. Imorgon ska jag till K-Rauta och lämna in mitt CV och förhoppningsvis så får jag jobb där! Då skulle jag bli glad. På tisdag ska jag till ungdomshälsan för då har de drop-in och så ska jag göra något slags upplägg för vad jag behöver prata om, alltså med vem typ. Jag har äntligen betalat min Stockholmsresa, så den är spikad nu! Dags att sy en sjömansklänning till Ninas studentskiva, och sen försöka hitta på något att göra på en fredagkväll i Stockholm medan Nina är på simmarnas skiva. Jag känner ju ingen annan där förutom Nina och Sigrid, men Sigrig jobbar på fredagar. Jag får försöka övertala någon att åka ner bara över helgen eller något, som jag kan hänga med på fredagen. Men jag taggar i alla fall. Sen Malmö en vecka senare. Om två månader får jag äntligen åka härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback