You were fat, you had your own problems

En klassisk Stinakväll med cigaretter vid elljusspåret och prat om allt och inget. Helt underbart som vanligt, dock lite kallt. Vi pratade som vanligt om skolan, framtiden, killar, same old same old. Både jag och Stina känner att ett jobb, en bil och en lägenhet skulle vara tusen gånger bättre än skolan, men både känner också att nu när vi ändå går i trean är det inte värt att hoppa av. Ett onödigt misslyckande typ.

Åh jag sitter och tittar på Vänner och kommer av mig helt nu när jag försöker skriva. Jag har saker jag vill skriva om, för jag har tusen saker i huvudet men med Vänner så går det inte. Det är för bra för att inte titta helhjärtat på, haha.

Åh, boys will be boys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback