Wouldn't it be nice if we were older

Jag har jätteont i magen, det känns lite jobbgt tycker jag. Jag håller på att försöka göra klart min morotskaka men jag hade typ i för mycket citronsaft och nu har både philadelphian och florsockret tagit slut så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Just nu står kletet i kylen för det kanske stelnar lite då. Dock är den ändå alldeles klumpig, hahaha!
Inte nog med det så har mina muffins imploderat ser det ut som. Eller egentligen inte, jag var tvungen att ta ut dem lite tidigare för att de höll på att rinna över (för mycket smet i formarna igen) och då har de som sjunkit ihop under natten. Jaja, de borde smaka gott i alla fall.

Snart bär det alltså av till Axel. Jag skulle egentligen på första lektionen med Tove innan vi skulle fara upp på Mariehem, men det blev inte så. (Oväntat? Nej). Nu ska jag bara bli klar med den där jävla kakan och ta en dusch, sen lir det första riktiga cykelturen på två veckor. Det blir spännande. Dock om jag fortfarande mår illa så tar jag nog bussen, hoppas Tovizz inte blir ledsen i ögat bara.

Wish me and my cake good luck please! I think we needs it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback