What's PLEH? It's HELP spellt backwards so the helicopter can read it from above

Nu ska jag försöka ge mig. Jag borde verkligen inte göra såhär, för det kommer bara göra det värre. Men det är så jävla svårt att låta bli, för det är verkligen massa mysigt i mitt huvud på grund av det. Men åh..! Jag gör det bara värre för mig, och säkert för andra också. Och jag känner bara att om det skulle gå min väg så skulle jag verkligen bli jätteglad och jag hoppas det för det känns som så rätt nu. Helt annorlunda från andra gånger. För jag vet mer, och det är inte så pressat. Men ja, nu ska jag försöka (efter det här då) whina om det. För det är bara onödigt.

Det får räcka med ett du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback