We hold in our hearts the sword and the faith

Jag har redan panik, det känns inte så bra. Jag önskar just nu mer än något annat att jag faktiskt får som jag vill, eller att jag kommer över det innan jag sårar mig själv. Men det kan bli svårt. Åh, jag bara hoppas hoppas hoppas! Men ja, om inte annat så.. Äh skit samma! Jag vill, men jag vet ingenting än.
BLÄ vad det här är jobbigt!

Nu har jag bakat en massa, för imorgon ska jag och Tove åka hem till Aksel och tjocka oss. Muffins och morotskaka har jag gjort, dock har jag inte gjort den där smeten ovanpå, det hade jag tänkt hinna med imorgon. Vi kommer bli jättetjocka, men det är ju planen så det är bara bra. Och jag ska cykla så jag slipper insektsbussen som förföljer mig. Jag får alltid åka med den, och det är så äckligt att de inte städar den. (Det är en mosad insekt på insidan av fönstret som har suttit där ett tag nu, och jag får alltid åka med den bussen).
Jätteintressant, jag vet. Men jag vill ha dig så jag suger hur som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback