Ups and downs, all the time

Shit, jag fick precis ett ryck av saknad när jag kom att tänka på min gamla blogg. Det sticker till i hjärtat när jag tänker på det, för den där dumjävla idioten som jag inte hade gjort något illa tog bort den! Och på min 18 årsdag som grädden på moset.
Jag hade bloggat i nästan ett år och så försvann allt på grund av den där hjärtlösa typen. Men men, vad gör man? Jag har min nya blogg, den är finare designväg, men den skulle ju varit bäst om det varit samma som alltid. Så många saker jag skrivit. Det var i princip min dagbok. Det är det nu också, men man vill ju aldrig förlora en gammal dagbok..

Usch usch, jag blir påriktigt nedstämd! Så kan vi ju inte ha det! Jag som till och med sluppit pms och varit glad de senaste dagarna! Jag ska försöka tänka på pojkarna, de har en tendens att göra allt lite lättare. Ofta gör de motsatsen också, men det går som inte att göra något åt det.

Jag taggar ambivalensfest på lördag, jag tror det kommer bli en hitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback