Tv-serier, come to me when you need to know something!

Jag tittar just nu på nio olika serier. 24, Vänner, Eureka, Fringe, Gossip Gril, One Tree Hill, Gossip Girl, House, Greek, och True Blood. Jag har precis sett färdigt Weeds, och Invasion var ju över för någon vecka sen. Snart börjar Samatha Who, Eli Stone, Dirty Sexy Money, Pushing Daisies, How I Met Your Mother, Heroes, Grey's Anatomy, Private Practice, Dexter och Chuck. Om du har läst igenom alla de där inser du att jag är en patetisk nörd. Men det är ändå nice.
Vill du veta något om en serie, tveka inte att fråga, jag har (nästan tyvärr) kollen. Jag har även massa andra serier jag har sett förut, så ja, jag har kollen. Tror jag i alla fall. Har jag inte koll är det nästan hemskt, jag tittar ju på äckligt många tv-serier.

Imorgon ska vi ut i skogen med klassen, det ska bli mysigt. Imorgon är det även ridning, och snart är helgen här. Den här helgen kommer bli kung! På fredag blir det Hairspraykväll med lekar, på lördag blir det FEEEST!! Ambivalensfest hos Tove, jag taggartaggartaggar! På söndag är det möte med manusgruppen och det blir också kul. Jag taggar dock inte att städa trädgården.

Åh, pojkar, pojkar, pojkar. I want 'em all!
Eller ja, en skulle väl sitta fint i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback