The only way to ever leave is over flooded by the storm

Jag vill inte gå och lägga mig för jag vill inte kliva upp imorgon, för jag vill inte gå till skolan, för jag tycker inte om skolan. Men jag vill ta studenten så det är lite av ett dilemma för mig. Jag hoppas att jag kan klara det, men vi får väl se. Eller ja, jag har ju beställt min studentmössa, so i better own up to it! Jag har bara alldeles för mycket att göra! Jag blir helt handlingsförlamad.

Jaja, jag var ju till Viola idag, gud vilken söt ponny! Jag fick rida litegrann, men det var både kallt och mörkt ute så det blev bara en kortis. Jag hoppas jag får bli medryttare, det skulle vara supermysigt, men jag kanske är lite för stor. Vi får se. Men det vore som praktiskt eftersom hon står i Röbäck vilket är betydligt lättare att ta sig till än.. Andra ställen.

Greek är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback