Suppose I kept on singing love songs, just to break my own fall

Hemma idag igen, oväntat, kanske inte? Men jag tror att John hatar mig lite. Dock så måste jag gå dit igen snart annars stryker han mig från den kursen, och går jag inte inte den kursen får jag inga slutbetyg. Om jag inte går två 50poängskurser i vår förstås, men det finna ju inga roliga. Jag ska maila honom och be om ursäkt för att jag aldrig är där, förklara varför, och förhoppningsvis kommer han inte hata mig efter det.

Idag var jag ute och övningskörde igen. Jag är som ändå rätt bra tycker jag. Eller egentligen inte. Eller kanske. Jag kan göra rätt mycket, bara inte så jättebra kanske. Än. Jag ska bli kung på det där så jag kan ta körkortet snart. För jag vill ta körtkortet. Och Jag vill ha ett jobb, en häst, en pojke, en lägenhet och en bil. Och jag vill bajsa på skolan, precis som förut.

Snart ska jag iväg och provrida Viola. Jag hoppas det blir bra, för det skulle ju vara kul att få rida lite mer. Jag behöver inte betala något heller, och jag kanske kommer få hjälpa till när ryttarens mamma ska köpa en unghäst. Kul kul, jag taggar!

Seriöst, kan inte jag bara få en minneslucka och glömma att du finns. Eller bara hur underbar du är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback