Sometimes you can't make it on your own

Denna dag, åh så lika alla andra dagar den har varit. Satte väckaren och vaknade, men bestämde mig för att sova lite längre, som vanligt. Vaknade för att åka till en senare lektion, men som vanligt somnade jag om och sket i skolan. Imorgon ska jag faktiskt åka till skolan, jag kan inte missa ALLA tisdagar, och jag är taggad på att ha något att säga till om i sceniska projektet. Och gå på min första riktiga psykologilektion. Jag borde läsa igenom papprena jag fick i fredags...

Ojoj, jag är verkligen knäpp på heltid just nu, och jag vet inte vad jag ska göra åt den saken. Men på något sätt är det rätt trevligt. Det är som bara... Nej jag vet inte. Shit shit, det pirrar och jag drömmer konstiga saker. Och bleh blah och vad händer egentligen?

Kom och kramas med mig snyggo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback