Lunch, as in the meal before dating

Jag har aaaalldeles för mycket att göra, och tror ni jag vill göra något av alla de tusen grejerna? Kanske inte. Jag har två grejer att göra till svenskan, bl.a. skriva en essä till på måndag, jag har ett psykologiarbete som ska in på fredag som jag inte ens har börjat med. Vi har våran 90-tals poptjosan som jag inte heller har börjat med och det vet jag inte ens när det ska in. Jag vet inte ens vad som händer på engelskan för där har jag inte varit på hundra år. Samma med Arbets... Jag kommer aldrig ihåg vad den där kursen heter! Jag har inte heller någon koll på gemun, arr och komp, eller ljudtekniken. Det är ett rent under att jag faktiskt övar på både sången och pianot! Det är typ det enda. Sen är det både sceniska projektet och projektarbetet också, det är helt sjukt. Utöver skolarbetet måste jag räfsa jävla gräsmattan och diska.
Jag önskar för allt i världen att det blir lättare snart för annars kommer det faktiskt inte gå. Alls. Jag har kämpart och kämpat men snart orkar jag inte mer. Jag behöver din pepp, då kanske jag skulle klara det...

Nu är det tv-serier för hela slanten, för jag HATAR skolarbete. Jag hatar allt just nu. Sugjävlaäckelbajs.
Menkomigennudå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback