Kan folk sluta sätta griller i huvudet på mig?

I guess not, och jag tycker faktiskt för det mesta att det är lite kul men det kan också vara fruktansvärt tärande. För man kan ju aldrig låta bli att hoppas, och att hoppas på något som man inte vet något alls om är inte kul i längden. Funkar till och från i korta stunder - då man bara kan låtsas att allt är bra - men sen kommer man på att det bara är i huvudet och då är det slut på det roliga.

Den här helgen har varit speciel. Det började i fredags med att jag kom på mig själv med saker jag trodde jag inte behövde bry mig om. Jag insåg att HELT fel person råkar vara en sån där person som inte går att släppa. Sen insåg jag att det inte bara var han, utan många andra också dock inte lika mycket. Han är speciell, tyvärr. Och allt är bara konstigt..

Jag vill hitta min dagbok, jag behöver uppdatera den, men jag vet inte var den är!
Och hej Max förresten, om du nu börjar läsa min blogg, hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback