Jag önskar att jag vore konstnärlig

Så ibland försöker jag väl lite mest på skoj. Planen är väl att en dag ska jag faktiskt bli det. På ett eller annat, eller flera sätt.







Nu taggar jag ridningen. Jag saknar min skrutt, han är bäst bäst bäst! Och jag taggar tävling snart, jag hoppas till tusen att vi får vara med på Blå Dragonen för jag taggar hopptävling! Det är dressyr också i och för sig. Men första ridskoletävlnigen är också dressyr så jag längtar till hoppdelen. Sen är det julklappshoppningen om hundra år. Och kanske att man får vara med i seriedressyren? Jag tycker de borde ha seriehoppning!

Och när kommer Erica inte längre tillåta mig rida ponny längre? Jag taggar inte den dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback