Jag blir så less så less!

Jag vet inte varför, jag vet bara att det suger. Jag är alltid hundra tusen gånger kreativare på kvällarna än någon annan tid på dygnet. Det suger ganska hårt, eftersom jag har så sjukt svårt att gå upp på morgonen så känns det inte så värt att sitta uppe hela natten. Men det suger att jag typ inte kan göra något någonsin eftersom enda gången jag känner pepp så måste jag gå och lägga mig.
Jag kan få hysteriska planeringsryck när jag ska sova så min hjärna går på högvarv. Många många gånger har det blivit så att jag istället för att sova klivit upp ur sängen igen mitt i natten för att fixa något, vad som helst. Som när jag skulle till trästock gick jag upp och fixade en camp-flagga mellan två och tre på natten. (Men jag hade i alla fall lite medlidande för mina medmänniskor och drog inte fram symaskinen förrän dagen efter).
Jag har säkert 50 gånger klivit upp på kvällen/natten när jag inte kunnat sova och gått ner till datorn i köket (eftersom den bara står i viloläge) och kollat upp diverse saker som jag funderat över när jag försökt sova. Bl.a. försökt ta reda på hur höga såna där fula små vita plaststolar som folk har som utemöbler är. Jag tror jag kom fram till att de var 70 cm höga..
ag önskar att skolan började tidigast elva varje dag, då skulle jag få vara hur nattligt kreativ jag vill! Men nej nej, upp sju tre dagar i veckan, men som tur är kvart i nio två dagar. Men jag är så lite morgonmänniska att det inte är helt klokt. Om jag blir väckt och inte får vakna av mig själv är jag som en zombie hela dagen, och det är inte direkt så att jag vaknar klockan sju av mig själv. Nej om jag får sova utan väckare är min vanligaste tid någon gång mellan elva och tolv typ. Ibland förvånar jag mig själv med att vakna vid tio, och ibland kan jag sova ända till två. Men då har jag troligen lagt mig ganska sent.

Imorgon ska jag egentligen vara i skolan 08.25, men jag vet inte om jag pallar. Jag kan inte direkt påstå att Nutida Konst med galne Hans lockar så värst mycket. Men jag borde i alla fall fara dit till elvan, det var något jag ville ta upp.. Kommer fan inte ihåg, haha. Sen har vi kör - och det ÄLSKAR jag! Och imorgon ska vi även ha hela eftermiddagen till sceniska vilket ska bli bra. Förhoppningsvis kommer handlingen att ändras från sugiga temat "Svensk Sommar" till komapatineterna och det vore fett värt! Jag vill fan ha vilket tema som helst hellre än svensk sugsommar.

Jag är så positiv, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback