It's the way you move like nothing at all

Lördag. Helt sjukt vad seg jag har varit! Suttit med cärldens seghet och massa vänner. Jag orkade inte göra något på hela dagen, men vid fyra tiden bestämde jag och Stina oss för att dra på rött, för Malin hade bjudit in oss dit och det var maskerad. Temat var film/tv och vi raggade också upp Axel och Victor.
Jag och Stina var Roxie och Velma från Chicago och Axel och Victor var pirater. Vi var snygga som fan!
Kvällen började bra, men så fort vi kom till Rött visste jag att det skulle gå åt skogen vilket det gjorde. Det gick nerför jättefort, men så kom Mikael och räddade mig. Jag fick skjuts hem och han var jättesnäll och bla bla.
Det var även kul som fan att träffa Zacke igen. Satan vad jag saknar de gamla tiderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback