I wanna be that guy that gets the girl and saves the world

Godagen idag ändå. Jag var till skolan men inte på en enda lektion. Jag satte väckaren men jag valde som vanligt att inte kliva upp. Jag for dit senare för att snacka med manusgruppen om projektet. Jag tror vi kommer vara jättebra, och det kommer bli världens bästa projekt.
Det blev en långlunch sen for jag hem igen och sjönk ner i tv-serieträsket. Det är helt groteskt hur många serier jag tittar på! Jag insåg det idag när jag blev tvungen att skriva en lista med alla serier så jag håller koll på vilket avsnitt jag är på. Jag har även påminnelser på telefonen så att jag vet när alla nya serier börjar. Jesus, jag är ju sjuk i huvudet.

Tillbaka till skolan på kvällen för att dansa discodansen och lyssna på ettorna när de hade sin första uppspelning med just discolåtar. De var faktiskt rätt bra! Lätt bättre än tvåorna som råkar vara dem sämsta årgången av alla fem jag har hört. 88orna var bra, vi ÄR bra - eller snarare bäst, och 92orna är bra. 89orna var helt okej, men inget att hurra över.
Sen lekte jag lite på vägen över bron när jag skulle till bussen. Den bron jag går över rätt mycket. När jag faktiskt åker till skolan vill säga.

 

Bleh blah, jag är seg som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback