I said I die for you, or was it in my head?

Fredag kväll blev ganska enkel. Jag och Tove orkade inte sitta hemma och dö och vi kom på att David hade spelning med sitt nya band, så vi for in till stan och lyssnade på Kazakhstanian Wolf Riders på Schmäck. Skitduktiga killar! I like. Sen for vi hem till Tove, hon på cykel och jag med bussen, men väl där fick Tove ett tröttryck så jag gick för att ta bussen hem. Men den gick inte den tiden så jag satt och mosade i kylan i över en halvtimme innen jag fick kliva in i värmen på bussen.
Väl hemma satte jag igång med att styra upp mina partyskivor på riktigt, för jag hade samlat ihop de låtar jag ville ha, så då var det bara att placera ut låtarna så att inte samma artister kom på samma skiva (utom Sirqus Alfon då som hade ca tre låtar på varje skiva). Det blev sammanlagt fem skivor, och jag kände mig sjukt ambitiös som till och med hade ett låt index när jag tillsist blev klar med allt. Det blev jag dock inte förrän igår på dagen, för vid tre på natten gjorde jag bara fel hela tiden.

Igår på dagen for jag och övningskörde med mamma igen. Fan va kul det är! Och jag är jätteduktig tycker jag. Men det stämmer säkert inte. Kul i alla fall som sagt.
Efter det hade jag ungefär en halvtimme på mig att göra typ tusen grejer och det klarade jag inte såklart, men efter en timme var jag redo att dra på fest! Hem till Tove bar det av där vi satte igång att laga mat inför tjejmiddagen.  Åtta goa brudar, paj, grönsaksgryta och sallad. Sen hallonpaj med vit choklad och glass, och Toves lyxmuffins till efterrätt, nådigt gott! Jag klippte Tove också innan hon färgade håret.
Efter middagen var det dags för klädbytarparty. Hedvig och Maja hade inte med sig några kläder men fick med sig en del hem ändå. Själv hittade jag en tunika hos Katja jag ville ha, resten fick va. Och det var inte så mycket av mina kläder som blev taget, men jag hade ju bara med mig skräp typ, haha. Det ingen ville ha gick vi och lämnade på myrorna.

Victor var förste man in genom dörren inför den riktiga festen, och ambivalensen tog full fart! Det varade i kanske tre minuter sen blev alla less. Det kom igen när Axel och Viola kom dit, men då varade det i kanske en minut, haha. Dock så kom och gick ambivalensen lite beroende på hur fokuserade folk var.
I övrigt var det en helt sjukt underbar fest! Jättemycket goa människor och åh, helt underbart. Det var en efterlängtad fest, och den blev minst en massa bättre än jag förväntat mig och jag hade ändå höga förväntningar!

     
         
     

Typ värsta bästa festen. Helt underbart.
Förövrigt så gick jag hem, det tog två timmar.


Kommentarer
Postat av: Frida

aaaaaaaaaaaahahahah linnea sömnöga!

2008-09-21 @ 16:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback