I let go, there's just no one that gets me like you do

Okej, först och främst måste jag rätta två saker jag sagt tidigare. Anonym person är inte sur på mig, och jag är inte heller sur på denna person. Bara ett missförstånd. Och för det andra så vart min morotskaka visst god. Jag gillar inte riktigt mina muffins, men morotskakan var god.

Idag provade vi studentmössor i skolan! Spännande spännande. Jag beställde min och jag tror den kommer bli jättefin. Äckligt mycket pengar man spenderar på det, men jag ska försöka övertala mina föräldrar att betala, så det blir helt lungt. Killen som pratade om det var även skitgullig, haha. "Jag har hört att han är jättesnygg" sa Jasmine på vägen dit, och vi blev helt fnissiga när vi kom in, hahaha. Sjukt värt. Och han blev sjukt nöjd när jag tog kort på honom.

   


Stallet idag också, det var bara kung! Lektionen gick ändå rätt bra, och jag taggar definitivt dressyrtävlingen. Jag kommer inte vinna, men det kommer vara jättekul ändå. Jag taggar inte att jag måste vara där klockan åtta på morgonen, men det får man leva led. LA:1 kommer bli kul. Men det värda var ju att Erica berättade att vi får vara med i Blå Dragonernas Minnespris en vecka efteråt! Det känns lite tärt att det bara varit/är dressyr fram tills första tävlingen, och sen är det teorivecka, så efter första tävlingen blir det ingen ridning innan andra tävlingen. Ingen hoppträning alls, och det är olika dressyrprogram, haha. Men det kommer bli jättekul i alla fall. Jag är jätteglad, och jättetaggad.

En annan hästrellaterad grej är att jag kanske ska bli medryttare på den gamla surf-ponnyn Viola. Hon står i Röbäck och jag ska dit och provrida på måndag. Bara jag hittar till stallet, haha. Men det kommer i alla fall bli kul att prova. Vore kul att få rida lite mer, så det skulle vara kul om vi passade ihop. Vi ser vi ser.

Idag har jag inte alls tänkt lika mycket på dig som annars.
Jag är kung!


Kommentarer
Postat av: typ... tove eller nått

1. Jag älskar att man ser att det står LOGGBOK! på min hand.

2. Hej, låt mig äta dig. Seriöst, jag var på väg att smälta. Jag kunde inte låta bli att prata med honom lite extra. Specialspecial. RAWR!

2008-09-25 @ 23:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback