How 'bout you come and see me in ten years

Mysig dag hos Axel idag, dock smakade mitt fika inte alls som jag ville. Jäva osiktade mjöl, förstör alltid allt. Men det var helt okej gott ändå, men jag glömde morotskakan och min telefon hos Axel så jag känner mig lite handikappad nu. Men som tur är ska papi och lyssna när de repar ikväll, så då kan jag få igen den.
Axel har förövrigt fyra jättefina katter. Tjocka, smala, långhåriga, korthåriga, gnälliga. I love them! De var helt underbara! De smög omkring på gräsmattan och stirrade på männen på taket medan vi chillade bredvid med varsin cancerpinne i handen.

Nu försöker jag komma ikapp lite med mina serier, men det är lite svårt då det släpps nya avsnitt typ varje dag! Igår hann jag med How I Met Your Mother, Prison Break och två avsnitt av Heroes. Nu tittar jag på One Tree Hill, och ska snart kolla på House. Sen väntar Gossip Girl, Eureka (två avsnitt), True Blood (tre avsnitt), Dexter, Fringe (tre avsnitt), Greek (fyra avsnitt) och egentligen Big Shots (fem avsnitt), men vi ser väl hur långt jag hinner.

House!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback