Crapass Klara är på språng igen!

Eller det är väl egentligen totala motsatsen till det jag är. Jag borde vara på språng, på väg till skolan för länge sen, men nej nej, jag sover hellre lite längre och chillar framför datorn medan mina klasskamrater är i skolan och sjunger kör. Varför for jag inte dit till kören? Jag älskar ju kören! Stupid...
Jag ska i alla fall dit snart, så helt åt helvete är det väl inte. Eller jo, jag vill ju inte egentligen. Jag är redan less, precis som förra året och det känns inge bra. Jag vill inte vara less, jag vill vara pepp och klara ALLT! Men men, man kan väl inte få allt här i livet. Inte för att jag vet vad jag får istället men.
Det blir inte bättre av att pappa gnäller hela tiden heller. Snart kommer jag väl falla tillbaka i det träsket också, då jag inte bara är less utan också deprimerad. Kul kul, jag peppar.

Jag vill ha ett jobb, en lägenhet och en häst, sen kan skolan brinna upp eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback