Awesome, oh wow, you totally freak me out, I mean right on!

Galen dag och galen kväll. Om jag stavar fel måste jag skylla på alkoholen. Hur som helst.... Jag for till skolan till sången för jag pallade inte att gå upp på morgonen. Ingen engelska och ingen naturkunskap. John, våran engelska lärare har frågat var jag och Axel håller hus flera gånger nu! Han har vänt sig till båda våra elvor PLUS Hanna. Sjukt. Men jag klandrar honom inte, för jag har varit där, vadå? Två gånger av tio. Men men. Jag ska dit på måndag, för annars får jag inte vara med på kursen, och det måste jag annars får jag minga slutbetyg (!!!). Det får jag i och för sig inte heller om jag inte gör prövningar i alla mina jäval IG ämnen. Men jag har tid på mig, det borde jag hinna med.

Efter psykologin och min lagoma dos av älskade fågelpojken så gick jag ner på stan och träffade Julia, Katja, Daniel och Lo på Schmäck. Mysigt, mysigt! Sen hittade vi värsta spännande måsgrejen där man skulle vika en mås, men det gick inte så bra. Men så skulle man rita i en grej och det var jättecoolt! För om massa lång tid när alla har ritat i alla de där bitarna kommer det bli värsta coola bilden!

Kvällen med Guldfest blev bara bra! Jag ska lägga upp bilder senare, för jag tog en massa jättefina bilder!
Kung kväll och en eloge till Sofia som är den att tacka för denna underbara kväll!

Och du såklart, det går ändå inte en dag utan att jag tänker på det. Din fuling. Jag tycker om dig alldeles för mycket...
Åh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback