And it's you when i look in the mirror

Fågelpojke, åh älskade fågelpojke! Jag har inte varit på engelskan på hundra år så jag vet inte om han är där, men om han är det har jag definitivt gjort något bra! Han är nämligen med i min psykologigrupp också! Kamma, hahaha. Han är så söt, snacka om det ultimata ögongodiset! Särskilt nu när jag har minst två lektioner i veckan med honom (kanske till och med fyra!) Det är bra, då kan han sporra mig till att åka till skolan. Jag behöver något sånt så det blir kalasbra!

Jag är GRYMT stolt över mig själv idag! Jag tog mig upp ur sängen och hann till och med äta en macka innan jag for till bussen fast jag somnade jättesent igårkväll. Och det var faktiskt en av de tidiga morgnarna idag! Väckarn stod på sju, och det tog verkligen emot att ta sig ur sängen! Min vanliga tid är ju någon gång mellan tio och två beroende på när jag går och lägger mig. Hur som helst, jag tog mig upp, jag tog mig till skolan, jag stannade på alla lektioner, jag for hem, jag träffade min nya bästa vän Pronaxen och jag bakade muffins. Toves supermuffins, dock lite misslyckade. Bra dag!

Äntligen tisdag säger jag! Nya avsnitt av fyra härliga serier: Weeds, One Tree Hill, Prison Break och Gossip Girl. Tyvärr säsongsavslutning av Weeds, men när de säger säsongsavslutning så är jag rätt säker på att det kommer fler säsonger i alla fall, det känns bra.
Övriga tre serier är ju bara precis i startgropen, så det känns skönt. Många serier tar i och för sig paus över julen, men det är ju ett tag tills dess! Det kommer även fler och fler  allt eftersom och jag är sjukt taggad! Så snart som imorgon kommer House, och jag är helt i extas! Jag har även laddat ner en till serie som min syster tipsade mig om, True Blood heter den, och den är skapad av Alan Ball, geniet bakom Six Feet Under vilket låter lovande.

Nu ska jag se färdigt Weeds och sen ska jag nog också se Prison Break innan jag ska sova. Jag behöver sova mer inatt eftersom det inte blev så mycket igår. Som tur är har jag sovmorgon till halv nio, och då ska jag äta en ordentlig frukost.

Jag ska bli bra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback