Allt jag känner är tid och tystnad, och timmarna som går

Ingen skola idag heller. Är det mars nu kanske? Eller januari? Eller vilken månad som helst på våren? Jag känner i alla fall att jag inte har lyckats så bra med att rycka upp mig och det känns lite ovärt. Det är helt sjukt, men jag börjar faktiskt rent av hata skolan nu tror jag.. Jag hoppas att det bara är pms, men t.ex. igårkväll låg jag och tänkte på skolan, och det kändes BARA jobbigt! Spelar ingen roll vilket ämne eller någonting, allt kändes åt helvete fel och trist och bara åt helvete. Inte bra.
Jag börjar bli jättesugen på att hoppa av, men jag vill ändå inte. Jag vill inte vara kvar, men jag vill inte sluta. Vilket dilemma va?

Nej, nu ska mamma komma hit snart så ska vi övningsköra tillsammans. Jag måste ju ta körkortet snart! Min första plan var ju att jag skulle ta det när jag fyllde år (vilket imorgon är exakt ett halvår sen!) men så blev det ju inte. Nästa mål var innan sommaren, men det gick ju inte heller. Nu hoppas jag på innan jul, men vi får väl se. Jag VILL ta körkortet tidigare än Fanny gjorde, haha, men det kan bli tufft, hon gjorde det i december tror jag. Men men.

Jag vill ha körkort, ett jobb, en häst och en lägenhet. Då skulle mitt liv vara GULD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback