- Du you know me? - Know you? I created you

Nu sitter jag här igen. Fast att säga igen är egentligen att ljuga, eftersom jag nästan aldrig går härifrån. Jag tycker själv att jag är en ganska lam person, inget att hurra över. Idag har jag i alla fall varit duktig nog att damsuga baksätet på BMWn, skrivit ett riktigt CV och sökt... Fyra jobb. Nu hoppas jag att jag får allihop, haha. Media Markt öppnar ändå inte förrän i vår någon gång så nog kan jag sortera post fram till dess.
Mest av allt vill jag ha ett jobb så att jag kan flytta, för jag vill flytta. För jag är helt inställd på att jag kommer må bättre då.

Nu tror jag att jag ska vara skum-emo och gå på spat. Jag har ett presentkort på 116kr som går ut idag, det skulle vara mysigt att flyta runt i det varma vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback