Jag får fjärilar i magen av förväntan!

Jag tror knappt det är sant, jag har typ hittat min dröm halvt arrangerad åt mig. Det finns en språkresebyrå som heter Blueberry, och jag såg någon poster om det i skolan igår, så jag tänkte att jag borde spana in det. Det visade sig att de har ett program som går ut på att de hjälper en att fixa att specialvisum så att man kan åka till Australien (eller någon annanstans, men ja..) och fara runt och jobba på olika ställen i upp till ett år! Det är min dröm i en liten ask tillsammans med all möjlig hjälp på traven. Det känns nästan som att någon skämtar med mig! Det är för bra för att vara sant! Och jag vill, jag vill, jag vill! Man startar i Sydney sen kan man åka runt. Jag skulle alltså kunna stanna merparten i Melbourne om jag vill det, och sen dra runt lite, eller hänga i Melbourne hela tiden. Man kan resa dit när man vill, och komma hem när man vill, det finns inga särskilda "kurs starter" och det finns inget begränsat antal platser. Det är i och för sig typ dyrare eftersom man måste betala boende och sånt själv, men man får ju betalt när man jobbar!
Det känns så sjukt jävla lockande, men på samma sätt så vet jag inte.. Det är så svårt!


SYDNEY
image38

MELBOURNE
image37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback